Vizyon - Misyon ve Kalite Politikamız

 

MİSYONUMUZ

TOPLUMUMUZUN AĞIZ VE DİŞ SAĞLIĞI AÇISINDAN KALİTELİ BİR YAŞAM SÜRDÜRMESİNE YARDIMCI OLMAK ANA İLKEMİZDİR.

 

VİZYONUMUZ

AMACI, ÜYESİ OLDUĞU TOPLUMA ELDEKİ EN SON BİLGİLERLE HASTA VE HASTA YAKINLARININ MEMNUNİYETİNİ KAZANMA KARARLILIĞINDA OLAN ÜSTÜN NİTELİKLİ EKİBİYLE, MODERN ALTYAPISI VE ÖNCÜ UYGULAMALARIYLA; ÜLKEMİZE MODEL SAĞLIK KURURLUŞU OLUŞTURMAK.

 

 

KALİTE POLİTİKAMIZ

 

TÜM ADSM AİLESİ OLARAK, KABUL EDİLEN EN ÜST STANDARTLARDA, İNSAN VE HASTA HAKLARINA SAYGILI, ÇEVRE KORUMA BİLİNCİYLE DONATILMIŞ, TOPLUMUMUZA VE ÇALIŞANLARIMIZA SÜREKLİ GELİŞİMİ HEDEFLEYEN ÖRNEK BİR SAĞLIK HİZMETİ SUNMAK KALİTE POLİTİKAMIZDIR.

 

 

 

DEĞERLERİMİZ

 

İnanmaktan Daha Fazlasını Yapıp, Anlayışlı Olacağız.

Hayal Kurmaktan Daha Fazlasını Yapıp, Çalışacağız.

Öğrenmekten Daha Fazlasını Yapıp, İlham Vereceğiz.

Kazanmaktan Daha Fazlasını Yapıp, Kazandıracağız.

Yaşamaktan Daha Fazlasını Yapıp, Büyüyeceğiz.

Arkadaşlıktan Daha Fazlasını Yapıp, Dost Olacağız.

Denemekten Daha Fazlasını Yapıp, Başaracağız.

 


Hasta Hakları Birimi

Hasta, hasta yakını ve sağlık çalışanlarını hasta hakları konusunda bilgilendirmek, bilinçlendirmek ve eğitmek, hasta hakları uygulamalarının yürütülebilmesi amacı ile Merkezimizin Entegre Kliniklerin bulunduğu Zemin Kat A Koridorunda Hasta Hakları Birimimiz oluşturulmuş olup, Birim Sorumlusu olarak Sağlık Memuru Erhan ESKİ görevlendirilmiştir.

 

ŞİKÂYET VE SORUN ÇÖZME BAŞVURULARI: Hasta hakları birimine ulaşan başvurular, değerlendirildikten sonra varsa ilgilinin mağduriyeti giderilerek ve başvuru sahibine gerekli açıklama yapılarak yerinde çözümlenmeye çalışılır. Yapılan işlem, HBBS 'ye kaydedilir.

 

İşlem sonucunda, şikayet süreci devam ederse; sağlık tesisi yöneticisi imzasıyla şikayet edilen personele 7 gün süre verilerek konu hakkında bilgi istenir.

 

Başvurunun birime gelmesinden itibaren O gün içerisinde cevabi yazı, elde edilen bilgi ve diğer belgeler HBBS ye aktarılarak sağlık tesisinin bağlı olduğu hasta hakları kurulu sekretaryasına gönderilir.

 

Hasta hakları birimine veya il koordinatörlüğüne tıbbi hata olarak ulaşan başvurular, başhekimliğe bilgi verilir.

 

DİLEK- ÖNERİ BAŞVURULARI:

Dilek ve öneri başvuruları, sağlık tesisi yöneticisi imzasıyla klinik birimin sorumlularına gönderilir. Dilek ve öneriye ilişkin klinik/birim veya sağlık kuruluşunun cevabi bilgileri ve yapılan işlem hasta iletişim birimleri tarafından hasta başvuru bildirim sistemine kaydedilir.

 

TEŞEKKÜR BAŞVURULARI:

Hasta ve yakınları memnuniyetlerini, internet ortamında veya hasta iletişim birimine kimlik bilgileriyle başvurarak sağlık tesislerine bildirebilirler. Teşekkür bildirimleri hasta başvuru bildirim sistemine kaydedilir

 

TÜM HASTA ve HASTA YAKINI BAŞVURULARI İÇİN;

Hasta Hakları Birim Sorumlusu Erhan ESKİ 'ye şahsen,

 

0376 213 00 33 / 141 nolu telefondan,

 

cankiri.adsm@saglik.gov.tr mail adresine mail ile, 

www.cankiriadsm.gov.tr web sitesi üzerinden online danışma, Soru Cevap bölümlerine yazarak ulaşabilirsiniz.